Každý rok pořádáme pro naše klienty několik spotřebitelských soutěží, historicky jich bylo mnoho desítek. Trochu neskromně můžeme konstatovat, že se považujeme za jednoho z nejzkušenějších organizátorů soutěží v naší zemi. Po celou dobu intenzivně sledujeme vývoj legislativ i etický rámec, vytvořili jsme dokonce vlastní typologii spotřebitelských soutěží Soutěže ale vymýšlíme a pořádáme pouze v rámci komplexního servisu pro naše klienty, nejraději je vymýšlíme na klíč, včetně detailních pravidel a mediální i obchodní podpory. Na kontě máme soutěže s obrovským výherním fondem (20 aut), vysokým počtem výher i soutěže, kterých se účastnilo mnoho desítek tisíc hráčů! Prakticky vždy účast v soutěži podmiňujeme zvýšeným prodejem výrobků a zpravidla následně pracujeme dál dlouhodobě s databází hráčů a výherců.
- Sledujeme principy soutěží i jejich možných kombinací, v našem archivu pak evidujeme stovky soutěží uspořádaných v naší zemi
- Mezi naše nejslavnější soutěže patří : MENTOS - Vyhraj hodinky, AHOLD – HYPERNOVA – Jedete v tom s námi o dvacet osobních aut nebo LOSMÁNIE, ALBERT – Penězománie, TOFFIFEE – Výlet pro celou rodinu, LINDT - Vyhraj večeři s Rogerem Federerem, HELLO sirupy 2014
- Vývoj je poměrně dramatický, uspořádat soutěž se dnes už nerovná automatické vysoké šanci na úspěch jako tomu bylo na začátku devadesátých let. Faktory, které úspěch podmiňují, patří mezi naše know-how, ale určitě mezi ně patří správné načasování – období v roce i vlastní délka soutěže, atraktivní (neznamená nutně nejdražší) výherní fond, jednoduchost/srozumitelnost pravidel a jejich přiměřená komunikace směrem k potencionálním hráčům, férové a nezpochybnitelné vylosování a zveřejnění vítězů atd.
- Náklady na spotřebitelské soutěže se mohou pohybovat od desítek tisíc po několik milionů Kč– záleží na tom, co vše do rozpočtu soutěže klient/zadavatel počítá (výherní fond, nelinková komunikační podpora)
- Často se nám daří získat dodavatele výher barterem nebo se značnými slevami výměnou za cross-promotion jejich značky v soutěži





