jsme na trhu

CS EN

Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se. Pierre de Coubertin

Každý rok pořádáme pro naše klienty několik spotřebitelských soutěží, historicky jich bylo mnoho desítek. Trochu neskromně můžeme konstatovat, že se považujeme za jednoho z nejzkušenějších organizátorů soutěží v naší zemi. Po celou dobu intenzivně sledujeme vývoj  legislativ i etický rámec, vytvořili jsme dokonce  vlastní typologii spotřebitelských soutěží Soutěže ale vymýšlíme a pořádáme  pouze v rámci komplexního servisu pro naše klienty, nejraději je vymýšlíme na klíč, včetně detailních pravidel a mediální i obchodní podpory. Na kontě máme soutěže s obrovským výherním fondem (20 aut), vysokým počtem výher i soutěže, kterých se účastnilo mnoho desítek tisíc hráčů! Prakticky vždy účast v soutěži podmiňujeme zvýšeným prodejem výrobků a zpravidla následně pracujeme dál dlouhodobě s databází hráčů a výherců.

  • Sledujeme principy soutěží i jejich možných kombinací, v našem archivu pak evidujeme stovky soutěží uspořádaných v naší zemi
  • Mezi naše nejslavnější soutěže patří : MENTOS - Vyhraj hodinky, AHOLD – HYPERNOVA – Jedete v tom s námi o dvacet osobních aut nebo LOSMÁNIE, ALBERT – Penězománie, TOFFIFEE – Výlet pro celou rodinu,  LINDT - Vyhraj večeři s Rogerem Federerem, HELLO sirupy 2014
  • Vývoj je poměrně dramatický, uspořádat soutěž se dnes už nerovná automatické vysoké šanci na úspěch jako tomu bylo na začátku devadesátých let. Faktory, které úspěch podmiňují, patří mezi naše know-how, ale určitě mezi ně patří správné načasování – období v roce i vlastní délka soutěže, atraktivní (neznamená nutně nejdražší) výherní fond, jednoduchost/srozumitelnost  pravidel a jejich přiměřená komunikace směrem k potencionálním hráčům, férové a nezpochybnitelné vylosování a  zveřejnění vítězů atd.
  • Náklady na spotřebitelské soutěže se mohou pohybovat od desítek tisíc po několik milionů Kč– záleží na tom, co vše do rozpočtu soutěže klient/zadavatel počítá (výherní fond, nelinková komunikační podpora)
  • Často se nám daří získat dodavatele výher barterem nebo se značnými slevami výměnou za cross-promotion jejich značky v soutěži